Jak je to v případě náhradních dílů na produkty STANLEY®?
Náhradní díly na výrobky STANLEY® nebo jejich součásti, v rámci 25 leté záruky, jsou ZDARMA, pokud došlo k jejich poškození užíváním produktu. Platba za poštovné včetně dobírky je 99,-Kč.Pokud došlo ke ztrátě dílu (kalíšku, těsnění, zátky, vybavení setu a podobně) je cena za díl:
- těsnění - 50,-Kč - 100,-Kč z řady CLASSIC, ADVENTURE, GO a MOUNTAIN
- kalíšek, zátka, víčko a podobně - 200,-Kč z řady CLASSIC, ADVENTURE, GO a MOUNTAIN
- kalíšek a zátka z řady MASTER - 300,-Kč
- platba za poštovné v ceně 150,-Kč (při platbě on-line po zaslání odkazu k úhradě)
- v případě zaslání na dobírku je k ceně dopravy připočteno doběrečné ve výši 50,-Kč
Náhradní díly je také možné si vyzvednout osobně ZDARMA v Centrálním skladu distributora značky STANLEY® .
Můžete si také zvolit i jednu z našich prodejen. Jakmile bude díl na obchodě pro vás připraven, budeme Vás informovat.
Můžete si také zvolit i jednu z našich prodejen. Jakmile bude díl na obchodě pro vás připraven, budeme Vás informovat.
V některých případech, kdy požadujete náhradu za ztracený díl, může být náhradní díl poskytnut ZDARMA a to v případě takového dílu, který je sice vhodný jako náhrada, ale vykazuje kosmetickou vadu (lehce poškrábaný, s drobnou "ďubkou" a podobně). Zákazník může být na tuto možnost upozorněn a musí tuto skutečnost akceptovat.
Pro kladné vyřízení vašeho požadavku prosíme o následující:
- popis o jaký STANLEY® produkt se jedná (nejlépe účet, ale není podmínkou)
- fotografii poškozeného dílu. Stačí telefonem z více úhlů, včetně dna s údaji a poslat na e-mail nebo WhatsApp nebo Messenger....
- jaký díl požadujete nebo jaký způsob vyřešní problému považujete pro Vás za optimální
- zavolejte nám, poradíme Vám a váš problém k vaší spokojenosti vyřešíme. Telefon v pracovní době +420 776 850 918
- pracovní doba je pondělí až čtvrtek 8-15 hodin, pátek 8-14 hodin
- adresu pro zaslání
- telefon pro komunikaci s kurýrem
- e-mail adresu pro komunikaci s vámi